perjantai 31. toukokuuta 2013

Dance dance dance..

Mä tässä tajusin, että pitäisköhän mun vähä avata teille tätä mun blogin nimeä. Rakkauden ja arjen varmaan tajuatteki, mutta tanssista vois vähän kertoa. :)

Ensikosketuksen tanssiin sain, kun aloitin 10vuotiaana hiphopin. Voi että se oli mukavaa ja joskus viidennellä tai kuudennella luokalla käytiin jossain kisoissa esiintymässäki :) Yläasteella kävin joillain street-tanssitunneilla, mutta ennen ysille menoa lopetin tanssin. Mukamas siitä syystä, että keskittyisin yläasteen viimeseen vuoteen. (en mä kyllä tainnu käydä sillon tunneilla ku ehkä 2*vko, että olikohan syy nyt jossain muussa kuitenki?)

Sitte oonki käyny latinos-tunneilla, puoli vuotta vatsatanssissa ja nyt käyn viikossa kolmesta viiteen tuntiin tanssimassa. Meillä on erittäinen ammattitaitoinen opettaja, joka tekee tanssin harjoittelusta tosi haastavaa ja mukavaa :) Eniten tykkään hiphop-, reggaeton- ja salsatunneista. Ja sellasesta Fiestatunnista, jossa tanssitaan eri tansseja.


Kuva täältä

Meillä on myös tanssiryhmä tuolla liikuntakeskuksessa, joka tekee pr-työtä tälle firmalle. Mun piti liittyä siihen ryhmään jo vuosi sitte, mutta raskauden aikana tuli niin pahat iskias-ongelmat et jouduin skippaan koko tanssimisen. Nyt vuoden alusta oon sitte kerran viikossa harjoitellut muiden tanssijoiden kans ja mun ensimmäinen esitys oli viime lauantaina :) Oli hyvin hyvin jännittävää, mutta jälkeenpäin tosi hyvä fiilis :) Helpottaa kun tietää ettei tartte olla aivan täydellinen, me kuitenki vaan harrastetaan tanssia eikä olla ammattilaisia :)

Tanssiminen on tosi tärkeetä mulle, sinne jaksaa lähteä vaikka mitään muuta ei jaksais tehdäkkään :) Eikä oo vielä tullu vastaan mitään muuta harrastusta, joka aiheuttais yhtä hyvän olon.

4 kommenttia:

  1. En ikinä unohda ku käytiin vaasas jossain tanssitunnilla sun kans :D kaikille ei oo suotu samanlaista rytmitajua ja taitoja ku sulle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyl muistan sen niin että sä kauhistelit ku mentiin sinne, mutta silti osasit tanssia! :) :D

      Poista
    2. Ai niin ja muistan mäki hyvin ku kävin sun kans tanssitunnilla ;)

      Poista
    3. Mun tanssitunnit oli vähä toista lajia :D *hävetys*

      Poista