tiistai 2. huhtikuuta 2013

Jeij!

Tänään soitin että otetaan se vuokrakolmio. Samalla kyselin myös et onnistuuko se, että sielä maalais ja vaihtais tapettia - ja kyllä onnistuu! Oon nyt enemmän fiiliksissä tästä vuokralle menosta, kun tietää että saa vähän taas pintarempata mieleisekseen :) Huomenna mennään kirjottaan vuokrasopimus ja pitää kysellä tuosta asiasta, että miten se toimii. Onkohan vaan joku yks kauppa, josta saa välineet ostaa ja paljonkohan rahaa saa käyttää ;) Tässä muutamia erilaisia tapetteja, joita voisin kuvitella ostavani :)

nro 1

imgres.jpg
nro 2 Kuva täältä

Vertigo_035_512ca1d86235e.png
nro 3 Kuva täältä


1. Meidän nykyisessä olkkarissa oleva Duro Cornelia
2. Cole & Sonin Woods
3. Ferm Livingin Vertigo

Tuo tapetti mikä on nyt meidän olkkarissa. Se on vaan niin ihana, että voisin kuvitella sen seuraavassa asunnossa. Vielä yli kahden vuodenki jälkeen jaksan ihastella sitä ;). Woods on tän hetken lemppari, mutta sitä tuskin tähän vuokra-asuntoon saa, kun on sen verran kallis :D Ja tuon Vertigon laitoin siks, kun joku tasaraitatapetti olis kiva, joko noin vahva kuin tuo tai sit vähä vaaleempi.

Tapetteja selaillessa löysin myös lastenhuoneeseen muutamat ihanat tapetit, palaan niihin toiste :) Nyt sohvalle rakkaan kainaloon ja katsomaan sisustusarkkitehti Marko Paanasta, tykkäättekö siitä? Mun mielestä tällä hetkellä tulee kyllä hyviä sisustusohjelmia :)

6 kommenttia:

  1. Mulle ei jostain syystä aukee kun tuo eka kuva, mutta se on niiin ihana tapetti ♥ Mä tykästyin meiän makkariin laitettavaan samantyyliseen, mut tummaan tapettiin sillon 1,5v sitte. Ja nyt oon jo ainakin puoli vuotta miettiny miks valitsin tumman, enkä vaaleeta :D mut oli sillon niin hintava tapetti ettei raaski lähtee poiskaan repimään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on <3 Tuo meidän tapetti oli mun mielestä halpa, se oli 39,90€/rulla :) Se on kyllä, et jos ostaa kalliin tapetin niin miten sitä viittii ikinä vaihtaa :D

      Poista
    2. No, jos sitte joskus viittiis :D Mulle ei vieläkää näy noi muut kuvat, eikä uusimmankaan postauksen.. Höh, mikähän siinä ny on..

      Poista
    3. Tiekkö, nyt ku mäki tulin kattomaan tätä, niin ei näy mullakaan noi kuvat! Mikäköhän täs nyt on, höhh!

      Poista
  2. En tykkää Paanasesta yhtään, vanhaa TILA ohjelmaa kaipaan tai jotain muuta uutta..t: Anne ja en kyllä ottais Lomanniakaan meille sisustaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina tykänny Markosta, jotenki naurattaa aina se sen nauraminen ja tykkään sen tyylistä, tässä uudessa ohjelmassa on kiva, ku se tekee vähä rohkeemmin. TILA oli kyllä myös hyvä :) ja tykkään katsoa pientä pintaremonttia. Lomania en ottais minäkään!!

      Poista