tiistai 9. huhtikuuta 2013

Pyöräilykypärä

Mä oon lapsellinen ihminen. Aikuisiällä en oo käyttäny kypärää pyöräillessä vaikka pitäis. Ne vaan on näyttäny mun päässä aina rumilta (niin, mähän sanoin -> lapsellinen!). Mutta nyt tulee asiaan muutos!
Postimies toi tänään mun uuden pyörän kotiin <3 Otin teille muutaman kuvanki siitä ennen ku vietiin varastoon, mutta ne oli liian pimeitä, joten esittelen pyörän toiste. (Kuulostaapa hyvälle, uus pyörä ja varastoon meni heti ;))

Mun mielestä ois noloa ajaa noin mageella maastopyörällä ilman kypärää! Ja toisekseen, mulla on nyt lapsi, jonka päähän laitetaan kypärä. Joten esimerkkiä meidän vanhempien pitää näyttää :)

Mutta mutta, miten mä löytäisin nyt ees vähän hienon kypärän? Vai onks se vaan niin että kun sitä kypärää alkaa käyttämään, se ei näytäkkään niin rumalta? Toivon että se ois just noin... No, se nyt on ainaki selvää että se kypärä on valkonen eli samanvärinen ku mun fiuke. Mieluiten tietysti yksvärinen, sellasia vauhtiraitoja en ainakaan hyväksy. Ja sit se vois olla sellanen sporttinen malli, koska semmonen munanmuotonen sopii paremmin mun vanhaan mummispyörään. Tässä ehkä muutama vaihtoehto?

Bell

Giro Sonnet

Giro Skyla


Kaks ekaa sen takia, kun mun pyörässä on tehostevärinä sellanen minttu (aika lähelle tuon tokan kypärän väriä!). Viimenen vois olla huomaamattomin? ;)

Tää ois mun lemppari, mutta en viitti maksaa ihan niin paljoa...




Asiaa löytyy: yakkay.com :)

6 kommenttia:

  1. Siis tieksä mä oon jo muutaman kesän ollu ostamas omaa kypärää, koska pakkohan mun on jos pojatki! :D ja kun ihan oikeesti, halpa suoja omalle pääkopalle. Lapsellisuus vain on nostanut tääläkin päätään mut tässä ja täten lupaan, että tulevana kesänä mä OSTAN kypärän itelleni, ja lupaan pitääkin sitä :)

    VastaaPoista
  2. Tyhmähän sitä on ku ei oo kypärää käyttäny :/ Ja kiva että lupaat myös ostaa kypärän, ollaan molemmat sit tänä kesänä rumapäitä mutta fiksuja :DD

    VastaaPoista
  3. mulla on valkoinen kypärä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Maija!! :) Mä ostin tänään tuon ekan kypärän :)

      Poista
  4. Eihän se tee ihmistä lapselliseksi jos haluaa pitää pyöräilykypärää. Aika moni varmaan lapsena oli samanlainen (kuten itsekin) että oli jotenkin "coolia" ajaa pyörällä ilman kypärää tai olla -30 asteen pakkasissa ilman toppahousuja ja ilman pipoa. Ihminen kasvaa ja sitä mukaa tulee sitä järkeä päähän, että älyää suojella päänuppiansa. Ei se ole lapsellista ;)

    VastaaPoista